zondag 21 mei 2017

Zondag 21 mei

Ik begon de ochtend met het plaatsen dat ik er soms helemaal doorheen zit.
Maar graag wil ik de dag afsluiten met het posten van een bericht dat ik een super dag heb gehad.

Wouter en de kinderen zijn naar de kerk geweest.
Ik heb mijn boek gepakt en ben naar de reeuwijkse plassen gereden waar ik heerlijk 1,5 uur een boek heb gelezen. 
Terwijl ik daar aan het lezen en genieten was en de rust ervaarde, vloog er een eend op mij af. En voor mij in de heg landde. Waar hij heel mooi bleef zitten. Ik ben niet in mijn eendje!!!! Mensen waren verbaast en gingen foto's maken, maar ik wist dat dit weer zo'n mooie knipoog van God was.

Deze weg zal met hoogte punten en diepte punten zijn maar nooit zal ik die alleen hoeven te bewandelen. De Heer is met mij, en stuurt ook allemaal lieve mensen om mij heen om dit te dragen.

In de middag zijn we met het gezin en vrienden naar een speeltuin geweest. Waar we onder het genot van een wijntje,goed gesprek,de zon aan het genieten waren.

Liefs Esther




3 opmerkingen:

  1. Lieve Esther. Die knipoog ken ik zoo goed. Heb dat altijd met fazanten gehad. Soms stonden E me al op het parkeerterrein op te wachten. Ik wist gewoon dat het Zijn knipoogde voor mij waren. Ik wens je nog heel veel eendjesmomenten toe in je eentje met Hem. Dikke knuffel van ons uit Brazilië!

    BeantwoordenVerwijderen