zaterdag 15 juli 2017

bezoek aam de chirurg



Hallo lieve lezers,

Afgelopen donderdag 13 juli ben ik samen met Wouter naar de chirurg geweest,Dokter Raben, om de operatie te bespreken.
Zoals het er nu naar uit ziet wordt ik 31-8 geopereerd. Ze moeten het nog overleggen in een multidisciplinair overleg, dit omdat het protocol is dat je na je laatste chemo 4-6 weken rust moet houden maar dit is net 3 weken na mijn laatste chemo.
We gaan het zien.
Maar verwacht eigenlijk wel dat het door gaat. Mijn bloedwaardes zijn altijd goed, en mijn lichaam is sterk ondanks bijwerkingen.

Het gaat wel heel snel voor mijn gevoel nu. Je zit nog in het chemo traject, en nu sta ik ook alweer met een been in het volgende "de operatie". Ik vind het super spannend. En na donderdag lag ik toch even huilend aan mijn chemo. Geestelijk is het soms allemaal niet bevatten.

Binnenkort ook een MRI om te kijken hoe de tumoren zijn geslonken.

Ik hou jullie op de hoogte.

Vandaag Bram weer heerlijk in mijn armen kunnen sluiten na een week scouting kamp.
Morgen wordt hij alweer 10 jaar. De jaren zijn voorbij gevlogen. Nu een kind met 2 cijfers en geen 1 meer. Maar vanavond lag hij nog lekker in mijn armen te knuffelen, hij blijft mijn kleine knuffel beertje. En morgen vieren we zijn verjaardag met vrienden en familie, dankbaar.

Vandaag een weekje weg geboekt. We gaan een weekje naar Friesland naar een kleine familie camping. We kijken er naar uit om even echt weg te gaan. In alle rust, afleiding, samen met het gezin weg. Vrijdag na de chemo vertrekken en we komen de week erna weer terug en rol ik weer in de nieuwe ener laatste chemo.

Vrijdag samen met mijn mama naar mijn 12e chemo ( nog 4 te gaan).

Duckface in wachtkamer chirurg hi hi
Mijn nieuwe dakterras, zo trots.

Lekker lachen met lotgenoot, welke cavia is mooier ?

Bram op scouting kamp.


























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten