dinsdag 15 augustus 2017

Uitslag MRI

Hallo,

Vorige week was een spannende week.
Woensdag mocht ik door de benauwde MRI tunnel heen. Angst, zorgen, slapeloze nachten gingen hieraan vooraf. Tijdens het onderzoek schrik je elke keer van alle harde geluiden die op je af worden gevuurd. Maar ook de onzekerheid die in je leeft, de gedachte "het zal toch wel goed zijn?".
In de tunnel kreeg ik een beeld van Jezus die in het wit gekleed was en ik ook. Ik keek naar mijn rug en zag het gezicht van Jezus terwijl Hij mijn handen vast hield, en ik voelde een enorme Rust.
En je moet weten dat de mensen die ik dit vertel even moeten lachen, want dit is eigenlijk niets voor mij.... Maar toch is het zo en kreeg ik dit beeld duidelijk en en ik ben er dankbaar voor. Dit beeld wil ik vast houden de komende tijd bij elke angst die ik moet ondergaan.

> Alles in Gods handen leggen, geen controle hebben, volledige overgave. Vertrouwen. Dit is mijn leerschool.

Vorige week vrijdag had ik een afspraak met een waarnemend oncoloog die met mij de uitslag van de mri besprak. Zij vertelde mij het mooie nieuws dat de uitzaaiing in mijn lymfklieren niet meer waarneembaar zijn. In mijn borst is de tumor van 2 cm naar 1 cm geslonken. Prachtig nieuws en zo dankbaar.
Ook heb ik de operatie datum doorgekregen die zal 24-8 plaats vinden. Volgende week donderdag. Al zo snel. En ik vind het spannend, maar ook blij dat ze nu de tumor weg gaan halen. Ik wil dit gemene goedje graag uit mijn lijf.

Mag ik jullie vragen om extra voor mij te bidden 24-8 ? Dat de handen van de armen gezegend mogen worden. Dat ik goed de narcose in mag gaan en uit mag komen ?

Liefs Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten